Рестайлінгова Audi RS 5 Coupe отримала спортивний профіль, широку решітку радіатора та вузькі повітрозабірники під капотом. Також ревізія зачепила головну оптику, яка почала випромінювати лазерними елементами освітлення. В базовому виконані купе оснащено 19-дюймовими легкосплавними колесами, а за доплату німці пропонують 20-дюймові диски. Спереду і позаду встановлено потужні дифузори та антикрило. Виробник розширив перелік опцій націлених на індивідуалізацію екстерєру що в свою чергу призвело до підвищення статусу новачка серед конкурентів.
Інтер҆ єр оновленого купе повністю вдповідає останнім тенденціям у автоіндустрії – це збільшений до 10,1 дюйма сенсорний екран мультимедійної системи та покращення функції керування системами за допомогою голоса. Архітектура торпедо була збережена від попередника, тому увагу можна звернути лише на нові кольори та матеріали оздоблення. Спеціально для топового купе пропонується рульове колесо обшите алькантарою та спортивні передні крісла. Якість оброблення салону заслуговує найвищої оцінки та в багатьох дрібницях переважає конкурентів.
Під капотом Audi RS 5 Coupe 2020 модельного року розмістився 6-циліндровий турбомотор об҆ ємом 2,9 літра, який розвиває 445 к.с. та 600 Нм крутного моменту. Середня витрата пального складає біля 9 літрів на кожні 100 км пробігу. Динаміка розгону з 0 до 100 км/год дорівнює 4,5 секундам. Потужність двигуна передається на всі колеса через повний привід quattro та може перерозподілятися між колеса за допомогою диференціала. Звісно що звук від двигуна програє акустичному 8-циліндровику Mercedes-AMG C 63 але звучить непогано. За інформацією виробника, для нового RS 5 переглянули ряд технічних рішень що дозволило підвищити динамічні та їздові характеристики. У Європі купе вже встигло надійти до продажу за ціною від 75 тисяч євро. За ці кошти пропонується вже добре оснащений автомобіль з багатьма опціями та функціями, за які в інших модифікаціях потрібно доплатити…